wtorek, 16 października 2012

Chusty, szaliki, apaszki 2012

                                                          Tego roku bardzo modne są różnorodne chusty i szaliki. Pokażę wam teraz do czego można je założyć i jakie kolory wybrać.
                                                          Modne są znowu stare szalinówki. Mnie się to kojarzy tylko z jakimś tańcem ludowym, ;P ale zobaczyłam jak to ładnie wygląda to sama kupiłam cztery. Można nosić, np.: czarny płaszcz i bordowa, beżowa, brązowa, a nawet niebieska szalinówka.
         Takie chusty są bardzo modne. Nie trzeba ich nosić tylko do płaszcza czy do jakiejś kurtki. Można zakładać je do bluzki lub swetra.
Wkleiłam tu kilka przykładów tzw. kominów. Bardzo podobają mi się te chusty. Teraz jest bardzo dużo wzorów takich kominów. Jak będziecie chciały to na pewno wybierzecie coś dla siebie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz