poniedziałek, 15 października 2012

Jesienne ubrania 2012

                                                        Następny post będzie o ubraniach na jesień. Pokażę wam kilka outfit-ów. Mam nadzieję, że pomogę wam w wyborze ubrań;)


Ten outfit składa się z : koszuli w kratkę w puszczoną w krótkie, dżinsowe, lekko przetarte spodnie. Pod spodenkami są czarne rajstopy, a na to wszystko dłuższy, jesienny płaszczyk. Do tego dobrana jest stylowa, dosyć duża, ruda torba ;)
Bardzo podoba mi się ten strój. Wszystko jest idealnie dopasowane, ale jest jedna wada. Innego koloru  jest tylko bluzka, a jakby zapiąć ten żakiet to cały strój byłby tego samego koloru.
  Ten outfit jest świetny.!! Najbardziej podobają mi się legginsy. Uważam także, że śliczne są buty, a nie są drogie lecz 300zł za bransoletkę to trochę za dużo ;)
Nie wstawiałam jeszcze żadnych sukienek, ale teraz to się zmieni. Dla tych, które lubią sukienki mam dwie świetne stylizacje. Mnie bardziej podoba się pierwsza od lewej. Ma bardzo ładny i wyrazisty kolor. Do obu sukienek pasują czarne rajstopy i czarne, rude, beżowe lub brązowe buty. Mogą to być płaskie baleriny lub wysokie platformy. ;]
Myślę, że każdej podoba się taki strój. Mnie urzekły buty. Są bardzo stylowe i cały ten strój świetnie się komponuje.
                                                                To już chyba na tyle jeśli chodzi o ten temat. A wy co myślicie o takich strojach.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz